Keresés űrlap

Egykulcsos megoldások egy kézből
Több ezer elektronikus aukció, árlejtés tapasztalata
Szakértőink évtizedes beszerzési tapasztalatai
Sourcing siker garancia
Benchmarking, avagy az információ hatalma
Élmény alapú közbeszerzés
Több mint 3000 ügyfél
Éves szinten 1500 beszerzési projekt
Csoportos energia beszerzések
Mérhető és kézzelfogható megtakarítások
Többszörös befektetett arányos megtérülések (ROI)

Referenciáink

Eredményeink

Beszerzési érték: 490 Mrd Ft
Projektek száma: 9075 db
Ügyfelek száma: >4500
Villamos energia: 11350 GWh
Földgáz energia: 2340 Mio m3
Elért meg- takarítás: 47 Mrd Ft

Adatkezelési tájékoztató

Jelenlegi hely

Külön cégbe szervezi vállalati ügyfelei kiszolgálását az E.ON

Önálló céget indít vállalati ügyfélköre még jobb kiszolgálása érdekében az E.ON, miután a társaság megkapta az ehhez szükséges engedélyeket a MEKH-től - olvasható a társaság közleményében.

"2014. január 1-jétől már az E.ON Energiakereskedelmi Kft. szolgálja ki a gáz- és árampiacon a versenypiaci ügyfeleket. Az új társaság létrehozásával az E.ON csoporton belül különválnak az egyetemes szolgáltatási körben ellátott ügyfelek és a mintegy 20 ezer versenypiaci - elsősorban vállalati - ügyfél. 

"Alapvetően a piaci környezet jelenlegi és jövőbeni átalakulásához igazodunk ezzel a lépéssel" - mondta el Winkler János az E.ON Hungária csoport igazgatósági tagja. "Eltérő elvárások, más szabályok és különböző fogyasztói igények jellemzik az E.ON magyarországi ügyfélportfolióját és ahhoz, hogy a későbbiekben is hatékonyan megfelelhessünk ezeknek az eltérő igényeknek, a szolgáltatáspaletta szétválasztását csoportszinten is meg kellett lépnünk. Elsőként tettük ezt a magyar piacon működő egyetemes engedélyes szolgáltatók közül. 

Az új társaság kiválással történő létrehozására az E.ON cégcsoport 2013. július 26-án megkapta a Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal (MEKH) jóváhagyását mind árampiaci, mind gázpiaci kereskedelmi tevékenységek esetében. A verseny intenzitását jól mutatja a MEKH elmúlt kétévi adatsora, amelyből kitűnik, hogy a versenypiaci ügyfelek 20-30 százalék közötti arányban váltottak szolgáltatót, elsősorban a versenyképes ajánlatoknak köszönhetően. 

"Látható, hogy Magyarországon a vállalkozások nagyságuktól függetlenül, egységesen nyitottak arra, hogy tudatosan válasszanak számukra megfelelő energiaszolgáltatási konstrukciót. Ez a tudatosság olyan piacméretet képez mára, amit vezető energia szolgáltatóként az E.ON-nak ki szeretne szolgálni" - fejtette ki véleményét Winkler János. 

Az új társaság megalakulása az egyetemes szolgáltatás körében ellátott, többségében lakossági ügyfelek kiszolgálását nem érinti, számukra az eddig megszokott szolgáltatási színvonal és feltételrendszer továbbra is garantált. A versenypiaci tarifákkal vételező ügyfélkör esetében a szerződések jogutódlással kerülnek át az új vállalathoz és változatlanul élnek tovább január 1-jét követően, az ügyfeleknek így ezzel kapcsolatban nem lesz teendőjük. Az E.ON ügyfélkapcsolati munkatársai folyamatosan tájékoztatni fogják érintett partnereiket a változásokról. 

Az átállás egyik azonnali pozitív következménye ezen ügyfélkör számára az lesz, hogy saját személyes kapcsolattartót kap, arra törekedve, hogy a folyamatos kapcsolat és párbeszéd kialakulásával az egyedi és sajátos ügyféligényeket még jobban, még hatékonyabban tudja a cég megválaszolni. Magyarországon az E.ON csoport ellát háztartásokat, kis-közepes és nagyvállalatokat, ipari üzemeket, azaz nagyfogyasztókat, valamint önkormányzatokat és azok intézményeit. 

"Az elsősorban a lakosságot célzó egyetemes szolgáltatási kör szociális biztonságot nyújt az érintettek számára, szabályozott fogyasztói árat és rendelkezésre állást garantál, amit a hatóságilag szabályozott ár és szolgáltatási színvonal biztosít. A versenypiaci szolgáltatásban viszont nagyfokú rugalmasság is szükséges a szolgáltató részéről, sokkal erősebb a közös gondolkodás és az innováció szerepe, a szolgáltatótól egyre inkább elvárható, hogy egyfajta energetikai tanácsadó szerepét is betöltse. Az energetikai tapasztalatokat mi az E.ON nemzetközi csoportban rendszeresen egyeztetjük és a legjobb megoldásokat tudjuk így ügyfeleink sikerének és eredményességének érdekében bevezetni. Összességében az a célunk, hogy minden vállalati ügyfél kiemelt szolgáltatásban részesüljön, összegezte Winkler János" - olvasható a társaság közleményében.